Aplikacja „Zamów posiłek”

W NASZEJ SZKOLNEJ STOŁÓWCE DOSTĘPNE SĄ OBIADY DLA UCZNIÓW SZKOŁY, NAUCZYCIELI I WYCHOWANKÓW INTERNATU, ORAZ KLIENTÓW ZEWNĘTRZNYCH.

Obiady można kupić i zamówić przez aplikację „ZAMÓW POSIŁEK”. Wystarczy się zarejestrować,
odebrać elektroniczny chip potrzebny do odebrania zamówionego obiadu, zamówić zestaw
obiadowy na konkretny dzień, tydzień, lub cały miesiąc a nawet semestr i cieszyć się pysznym i
ciepłym posiłkiem. Z naszych obiadów i aplikacji korzystają już z powodzeniem nauczyciele,
pracownicy szkoły, uczniowie, wychowankowie Internatu, oraz klienci zewnętrzni.

Koszt zestawu obiadowego (zupa + drugie danie + kompot) dla uczniów i nauczycieli wynosi 20 PLN.
Można zamówić osobno zupę (6 PLN) lub tylko drugie danie (14 PLN), można także wybrać opcję „na
wynos” (+1 PLN).

Rejestracja krok po kroku!
1. Aby się zarejestrować należy kliknąć (lub przekopiować do przeglądarki) poniższy link i wypełnić
odpowiednie dane.

Link do rejestracji dla NAUCZYCIELI i UCZNIÓW:

https://aplikacja.zamowposilek.pl/parent_registration/edit?company_sufix=salezjanie_oswiecim &token=ca04976d

Link do rejestracji dla INTERNATU:

https://aplikacja.zamowposilek.pl/parent_registration/edit?company_sufix=salezjanie_oswiecim &token=ca04976d

Link do rejestracji dla KLIENTÓW ZEWNĘTRZNYCH (obiady jedynie do odbioru na wynos):

https://aplikacja.zamowposilek.pl/parent_registration/edit?company_sufix=salezjanie_oswiecim &token=ba69df2f

Na Państwa adres mailowy przyjdzie wiadomość służąca aktywacji konta i gotowe.

2. Po aktywacji konta należy uzupełnić resztę danych wybierając:
– miejsce dostawy – Zespół Szkół Zawodowych Towarzystwa Salezjańskiego, ul. Jagiełly 10; 32-600
Oświęcim (UCZNIOWIE, KADRA, KLIENT ZEWNĘTRZNY)
– grupa – (odpowiednio) UCZNIOWIE lub KADRA (czyli nauczyciele), ALBO INTERNAT, ALBO KLIENT ZEWNĘTRZNY
– można założyć konto indywidualnie lub jako rodzic/opiekun, ustawiając swoje
dziecko/podopiecznego jako osobę odbierającą posiłek (można ustawić więcej niż jedną osobę
odbierającą).

3. Warto pobrać na telefon aplikację mobilną „ZAMOWPOSILEK”. Natomiast JEŚLI JAKIEŚ OPCJE NIE
SĄ W NIEJ WIDOCZNE (pewne zmiany są wciąż wprowadzane), wtedy warto skorzystać z serwisu
na komputerze lub telefonie w przeglądarce (proszę tez pamiętać, że w ustawieniach aplikacji
można zaznaczyć jakie informacja mają być widoczne na Państwa koncie.

Doładowanie konta w aplikacji
Następnie wystarczy w opcji „ROZLICZENIA” doładować saldo aplikacji (prosimy aby pamiętać, że w
przypadku OPCJI PRZEDPŁATY ONLINE konto będzie doładowane natychmiastowo, jednak aplikacja
pobiera prowizję; natomiast PRZELEW TRADYCYJNY nie zaksięguje się od razu, a może dojść dopiero
następnego dnia i musi być ręcznie zaksięgowany przez kasę szkolną, ostatecznie operacja może
trwać około 2 dni roboczych).

Zamawianie
Gdy konto aplikacji jest doładowane i saldo dodatnie, można w opcji „ZAMÓWIENIA” zamawiać
posiłki zarówno na dany dzień jak i okresowo. Należy jedynie pamiętać, że zamówienie musi zostać
dokonane najpóźniej na dwa dni przed dniem zamówienia do godziny 18:00 (czyli np. na środę
obiad musimy zamówić do poniedziałku do 18:00). Jest także możliwość REZYGNACJI z
zamówionego posiłku – wtedy pieniądze wracają na konto w aplikacji. Rezygnacja musi jednak zostać
dokonana, tak jak zamówienie, na dwa dni przed dniem zamówienia do godziny 18:00 (czyli np. ze
środowego obiadu musimy zrezygnować do poniedziałku do 18:00).

Kontakt
W razie pytań prosimy o kontakt przez aplikację lub na adres mailowy:
administracja@salezjanie.edu.pl

Czytaj więcej na: salezjanieoswiecim.pl

Więcej w tej kategorii: